Ik zou graag weer als koppel door het leven gaan. Mijn nieuwsgierigheid naar het leven en de wereld in het bijzonder heb ik de afgelopen jaren kunnen behouden ook al ben ik gescheiden.
Ik hou van de natuur, ik ga graag wandelen en ik kan ook genieten van kleine dingen. Ik hou van diepe gesprekken en hartelijk lachen, maar ik kan ook luisteren en zwijgen - alles op zijn eigen tijd. En als laatste graag positieve mensen met empathie en warmte. Staat dit bericht U aan , reageer dan zeker.










