Ik denk dat het leven zelf een wonder is! Er zijn twee soorten mensen op deze wereld: zij die in wonderen geloven en zij die dat niet doen. Er is zoveel moois om ons heen, de natuur is daar een voorbeeld van!
Ik geloof er ook sterk in dat alles mogelijk is, als je er maar echt in gelooft. Ik ben op zoek naar iemand die bereid is om onder alle omstandigheden, goed of slecht, aan mijn zijde te blijven. Ik heb iemand nodig die voor mij kan zorgen als ik ziek ben of als ik een moeilijke tijd doormaak... en misschien ben jij die iemand!










