Ik ben een vrolijke optimist met een voorliefde voor goede boeken. Thuis vind je me waarschijnlijk in de keuken, een nieuwe recept uitproberen, of op de bank, helemaal verdiept in een spannend verhaal.
Maar als ik eenmaal de deur uit ga, ben ik niet te stoppen. Ik hou dan ook erg veel van het leven , ik geniet van alles om me heen. Vooral romantiek vind ik geweldig , das echt genieten.










