Ik ben op zoek naar iemand die mijn passie voor de meesterwerken van Pink Floyd deelt. Of je nu mee kunt zingen met 'Another Brick in the Wall' of samen kunt wegdromen bij 'Wish You Were Here', ik ben benieuwd naar jouw muzikale smaak.
In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om te cruisen in mijn auto of motor, maar ook een gezellig avondje in een café met goed gezelschap is altijd welkom. Romantiek en een diepere connectie vind ik belangrijk, maar ook een dosis humor mag niet ontbreken. Ik ben niet op zoek naar een 'Comfortably Numb', maar wel naar iemand die me uit mijn comfort zone durft te halen.










